Populære indlæg

1.1.11

Gode sider!

Hejsa<3
Jeg har efterhånden lavet hjemmesider længe og nu vil jeg præsentere jer for 2 af dem.


Hvis du er til at designe:
www.wix.com/knirke22/Fashionworld
Siden handler ikke om at være i kontakt med andre bruger men om at få en chef som bestemmer hvad du skal designe via et designer spil. Fx. Temaet kan være 'Forår' så skal man designe et forårs sæt. Når du har mindst 30 point kan du selv blive chef.

Hvis du er til heste:
www.wix.com/horzejumpers/horse
Denne her side handler om heste som du nok kan regne ud. Jeg må dog mælde at heste handleren ikke er helt færdig. Det er en skam for den side har jeg ellers brugt længe på.

Der er dsv. heller ikke login-system på nogen så jeg beder jer der bruger horzejumpers og lade vær med at udgive jer for nogle andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar